Pogoji poslovanja
SPLOŠNE DOLOČBE
Podatki prodajalca
Prodajalec preko te spletne strani je:Naziv: INSA d.o.o.
Naslov: Podbreška cesta 18
Pošta in kraj: 2000 Maribor
Davčna številka: SI 36470449
Matična številka: 5513197000
Kontaktni elektronski naslov: info@hude-broske.si
Kontaktna telefonska številka: +386 (0)2 33 05 800
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: Podjetje je vpisano v sodni register dne 28.6.1991.
Spletno mesto
Pogoji poslovanja so namenjeni kupcem preko spletnega mesta: wwwhude-broske.siZakonodaja
Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja.Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/2001 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 98/2004 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 96/2009 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. list št. 109/2012 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 16/2007 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. list št. 98/2004 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.
Pravna načela
1. Prodajalec spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in prodaji izdelkov.2. Prodajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Prodajalec spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah.
4. Prodajalec spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima prodajalec urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so kupci z njimi vnaprej seznanjeni.
UPORABA SPLETNEGA MESTA
Pomen uporabe spletnega mesta
Uporaba tega spletnega mesta pomeni:1. ogledovanje vsebin na spletni strani,
lahko pomeni pa tudi:
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,
3. naročanje izdelkov na spletni strani,
4. registracija kupca,
5. uporaba spletne aplikacije,
6. možnost komentiranja kupcev,
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.
Pravila uporabe spletnega mesta
Kupci morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode.Prepovedano je:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
6.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
7. uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer),
8. uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
9. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.
Odgovornosti kupca
1. Kupec je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja.2. Kupec je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali prodajalcu namerno ali iz malomarnosti.
3. Kupec lahko obvesti prodajalca o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja prodajalec zaradi zunanjih vzrokov ne zazna. Ko prodajalcu lahko nastane škoda, pa je kupec to dolžan nemudoma storiti.
Odgovornosti prodajalca
Prodajalec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Prodajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.Prodajalec ne prevzema odgovornosti in kupec ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:
1. škode, ki jo utrpi kupec ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,
2. slovničnih napak v besedilih,
3. če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
4. neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih prodajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).
PRODAJA IZDELKOV
Ponudba izdelkov
Izdelki so podrobno predstavljeni v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno izdelka, zaloge, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila izdelka šteje prodajna pogodba za sklenjeno.Postopek nakupa
Postopek nakupa je:Kupec izbere motiv broške, tip broške, obliko broške, velikost broške in količino. Kupec je seznanjen, da je ob naročilu nad 50 kosov brošk upravičen do popusta, ki je objavljen na spletni strani prodajalca. S klikom na gumb “V košarico”, kupec doda izbrani izdelek v košarico. S klikom na košarico, kupec lahko pregleda izbrane izdelke v košarici. V prvem koraku lahko kupec spreminja izbrano količino s klikom na puščici ali pa odstrani izdelke iz košarice s klikom na koše za smeti. V tem koraku lahko kupec izbere, da osveži košarico, da nadaljuje z nakupom (izbira dodatne izdelke iz ponudbe) ali pa nadaljuje na drugi korak s klikom na gumb Na blagajno. V drugem koraku kupec vpiše svoje podatke ter ima možnost dopisa opomb. S klikom na gumb Naprej, se kupec premakne na tretji korak, kjer izbere način dostave in s tem način plačila. Kupec lahko naroči dostavo po pošti na svoj naslov ali pa izbere možnost dostave na drugi naslov, ki ga dopiše. Kupec se lahko odloči tudi za osebni prevzem. S klikom na gumb Naprej pride kupec na četrti korak, kjer ima povzetek naročila. Pri vseh korakih ima kupec možnost klikniti gumb Nazaj. S tem pregleduje in popravlja predhodne korake. Po pregledu povzetka podatkov, kupec potrdi, da je naročilo z obveznostjo plačila ter da se strinja s pogoji zasebnosti in poslovanja. Kupec lahko izbere tudi možnost prejemanja e-novic prodajalca. S klikom na gumb Zaključi naročilo, kupec potrdi naročilo ter način in obveznost plačila.
Cene izdelkov
1. Vse cene so izražene v €. Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV ali ne.2. Prodajalec cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila.
3. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.
Plačilo izdelkov
Prodajalec zagotavlja možnost plačila izdelkov z naštetimi načini plačila:1. plačilni nalog (predračun)
2. Plačilo neposredno prodajalcu ob osebnem prevzemu.
Kupec prejme račun za naročene izdelke fizično ob prejemu naročenih izdelkov. Prodajalec hrani račune in prodajno pogodbo na sedežu družbe 10 let v fizični obliki. Račun je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca.
Rok dostave izdelkov
Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je do največ 8 delovnih dni po prejemu plačila oziroma naročila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.Rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi, je do največ 30 delovnih dni po prejemu plačila oziroma naročila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.
Kupec lahko izdelke prevzame tudi osebno.
Naslov za osebni prevzem: INSA poslovalnica v nakupovalnem središču Europark v Mariboru, Podbreška cesta 18, 2000 Maribor
Kontaktna telefonsko številko za osebni prevzem: +386 (0)2 33 05 800
Urnik za osebni prevzem: Od ponedeljka do petka med 9.00 in 21.00 uro, v soboto med 8.00 in 21.00 uro ter v nedeljo med 9.00 in 15.00 oz. po drugačnem urniku v času praznikov, ki je vnaprej objavljen na spletni strani Europarka v Mariboru.
Stroški dostave izdelkov
Stroški so urejeni tako:Strošek dostave je 4,88 eur. Dostavo opravlja Pošta Slovenije. Kupec je seznanjen, da dostavljalec obračuna tudi strošek provizije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki je dostopen na spletni strani www.posta.si.
Reklamacije
V primeru stvarne napake na izdelku, ima kupec 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od nakupa, stvarne napake ni mogoče reklamirati.Reklamacija mora zajemati:
1. kontaktne podatke kupca,
2. točno navedbo izdelka ali več izdelkov,
3. napako, ki se reklamira,
4. priložen mora biti originalni račun in
5. izdelek, ki se reklamira.
Kupec mora omogočiti prodajalcu, da izdelek pregleda. Prodajalec kupcu odgovori najkasneje v roku 8 dni po prejemu pisne reklamacije. V primeru upravičenosti reklamacije, prodajalec kupcu ponudi odpravo napake, nov izdelek ali možnost odstopa od pogodbe.
Reklamacije lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Uveljavljanje reklamacij:
Elektronski naslov: info@hude-broske.si
Naslov: INSA d.o.o., Pobreška cesta 18, 2000 Maribor
Odstop od pogodbe
1. Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko kupec pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Pri pogodbah v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko kupec pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.
3. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroškom dostave. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
4. Prodajalec lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Kupec blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je kupec obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.
5. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšanja njegova vrednost, si prodajalec pridružuje pravico, da zmanjša vrednost vračila celotne kupnine.
Vračilo izdelkov
Kupec je seznanjen in se strinja, da ob nakupu naštetih izdelkov ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga:1. izdelki po meri: izdelki, ki so izdelani po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
Ta določba ne posega v določbe o garanciji in/ali reklamacijah, ki jih kupec lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeno) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove. V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni obrazec:
(https://www.poslovanje.pogoji.si/odstop_od_pogodbe_obrazec.pdf).
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve.
Odstop od pogodbe lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Odstop od pogodbe:
Elektronski naslov: info@insa.si
Naslov: INSA d.o.o., Pobreška cesta 18, 2000 Maribor
Ostale pritožbe in zahteve kupca
Kupec lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja garancij, reklamacij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba.Elektronski naslov: info@insa.si
Naslov: INSA d.o.o., Pobreška cesta 18, 2000 Maribor
Posebni dogovori
Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko prodajalec in kupec dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Prodajalec je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo kupcu, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja.Omejitve odgovornosti
Prodajalec se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletni strani. Prodajalec ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Na spletni strani prodajalca so slike simbolične, razen kjer je izrecno navedeno, da slika odraža dejansko stanje. Šteje se, da je kupec seznanjen in se strinja, da prodajalec ni odgovoren za zamude dostavne službe in ne za poškodovanje embalaže izdelka.V primeru poškodovane embalaže, je kupec dolžan dostavljeni izdelek zavrniti neposredno dostavni službi.
AVTORSKE PRAVICE
Besedila na spletni strani
Vsebine in besedila na spletni strani prodajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.Fotografije in avdiovizualna dela na spletni strani
Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo prodajalca in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.Pravni dokument
Besedilo teh pogojev poslovanja je v posesti prodajalca in ga je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom brez pisnega soglasja lastnika informacijskega sistema, ki za prodajalca vzdržuje pogoje poslovanja, razen izjem, ki jih dopušča zakon. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov s strani lastnika informacijskega sistema, to je podjetje VIDICUM, Tjaša Vidic s.p. Za dodatne informacije v zvezi s tem vprašanjem, kontaktirajte: podpora@pogoji.si.KONČNE DOLOČBE
Zavezujoča narava pogojev poslovanja
1. Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce spletnega mesta prodajalca.2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta prodajalca.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila kupca.
4. Kupec potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka.
Krajevna veljavnost
Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce in za nakupe, ne glede na državo dostopa kupca.Spremembe pogojev poslovanja
1. Prodajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.2. Prodajalec si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja.
3. Prodajalec bo svoje kupce obveščal o pomembnih spremembah pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Prodajalec zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov prodajalca.
Reševanje sporov
Prodajalec in kupec se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.Kupec lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletišča: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, kontaktni elektronski naslov je: nkt.mgrt@gov.si.
Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu prodajalca.